Miért kell ahhoz nyúlni, ami működik?
Hat órán át tartott a három órás út Budapestig
Dombóváron ragadtak, és ott két órát voltak kénytelenek rostokolni a következő vonatig a Budapestre tartó kaposvári utasok tegnap délután. Nem várta meg őket a csatlakozás.
Mint korábban egy másik eset kapcsán megírtuk, a MÁV új menetrendje alapján a Pécsről Budapestre közlekedő InterCitykhez Kaposvárról idei évtől személyvonati csatlakozás van, amelyet nem köteles megvárni az InterCity, szemben InterPicikkel, amik eddig közlekedtek.
A Dombóváron ragadt utasoknak pótjegyeiket nem váltották vissza, és arra kötelezték őket, hogy a következő InterCityre is váltsák meg a pótjegyüket. A rendszeresen Kaposvár és Budapest között közlekedő olvasónk arra panaszkodott, hogy nem ez volt az első eset, hogy így járt, de ha nem veszi meg a helyjegyét az InterCityre, akkor Dombóváron már erre nincs ideje, ekkor azért késné le a csatlakozást, viszont így, ha meg is veszi, akkor sem garantálja semmi, hogy eléri a vonatot.
A dombóvári vasútállomáson elmondása szerint nem adtak tájékoztatást arról, hogy mi a megoldás az állandósult helyzetre.
S-com: Mert új menetrend kellett, mert a régi nemvoltjó, mert az túl drága volt, meg az utasok is el tuttak jutni A pontból B-be és az nem költséghatékony, és így most hetente megspórolunk 4 mozdonyt, aminek az árából aztán reklámozhatjuk az imidzsünket és tökjó! Jellemző...
szerk Danny: Tanult kollégám után már nem tudok mit hozzáfűzni, egészen pontosan úgy gondolom, ahogy Ő leírta...mert mint tudjuk, nem a MÁV van értünk, hanem fordítva, bár mi fizetünk...
Utolsó kommentek